Logo
0 ks
za 0 Kč
Nákupní košík je prázdný
Potřebujete poradit? Neváhejte nás kontaktovat.
Nakupte ještě za 1 500 Kč a máte dopravu ZDARMA
Novinky
01.09.2020
Horolezecká škola
Adrenalin z výšek, z té dřiny cestou na vrchol, radost v cíli, překonání sebe sama... Nevíte rady s volným víkendem, dlouho už o tom přemýšlíte? Vyzk... číst celé
Zobrazit všechny novinky
Blog
08.01.2021 Horolezectví
Zugspitze 2962 m.n.m.
Existují místa, která jsou plná dobrodružství, zážitků a rovněž i napínavých životních příběhů. O tom by mohla nejvyšší kráska Zugspitze vyprávět. číst celé
14.09.2020 Zdravá strava
VITAMIN WELL
Zdravá minerální voda, vyráběná ve Švédsku. číst celé
07.09.2020 Horolezectví
Kazbeg 5033 m.n.m.
Výstup na Kazbeg 5033 m.n.m jihovýchodní stěnou  číst celé
Zobrazit všechny články
REKLAMAČNÍ ŘÁD

PROVOZOVATEL:
Tereza Janáková
Netunice 65
33204 Nezvěstice


I. ZÁKLADNÍ PODMÍNKY REKLAMACE

Kupující je povinen zboží po jeho převzetí prohlédnout tak, aby zjistil případné vady a poškození. Případné vady kupující pak musí neprodleně hlásit. 
Na veškeré zboží se vztahuje zákonná lhůta 24 měsíců od data, kdy zákazník převzal zboží, pokud není uvedeno jinak. Vyskytne-li se v záruční době důvod k reklamaci, zákazník má právo tuto vadu reklamovat.

II. ZÁRUKA SE VZTAHUJE NA:

  • výrobní vady
  • vady materiálu
  • nekompletnost výrobku

III. ZÁRUKA SE NEVZTAHUJE NA VADY VZNIKLÉ:

  • běžným používáním výrobku
  • nesprávným použitím výrobku
  • nesprávným skladováním
  • nedostatečnou či nevhodnou údržbou

IV. Vyskytne-li se u výrobku neodstranitelná vada, která nebrání dalšímu užívání, má zákazník právo na přiměřenou slevu. Na vady, na které byla poskytnuta sleva, nelze uplatnit reklamaci.

V. Reklamace se považuje za uplatněnou v případě, že je reklamované zboží kompletní a reklamaci nebrání obecné zásady hygieny. Zákazník je povinen reklamované zboží předložit zbavené nečistot a hygienicky nezávadné. Provozovatel Tereza Janáková je oprávněná odmítnout převzetí zboží k reklamačnímu řízení, pokud nebude splňovat uvedené zásady obecné hygieny.

VI. Reklamace bude vyřízena bezodkladně, nejpozději však do 30 dnů od převzetí reklamovaného zboží. V případě nevyzvednutí vyřízené reklamace do 30 dnů od vypršení reklamační lhůty, může prodávající účtovat kupujícímu skladné.

VII. Oprávněné reklamace řeší prodávající opravou reklamovaného zboží, výměnou věci za novou nebo vrácením kupní částky. 

VIII. MÍSTO A ZPŮSOB UPLATNĚNÍ REKLAMACE:

  • Informujte nás o reklamaci e-mailem, nebo písemně. Ve zprávě uvěďte název výrobku, popis vady, popř. den nákupu.
  • Po vyzvání zboží zašlete jako doporučený balík na adresu Tereza Janáková, Netunice 65, Nezvěstice 33204, popřípadě na výdejní místo e-shopu Koterovská 164, Plzeň 32600.
  • Do zásilky přidejte doklad o nákupu reklamovaného zboží v našem e-shopu

    Celé obchodní podmínky naleznete zde.

 

Novinky z našeho blogu

Zugspitze 2962 m.n.m.
08.01.2021 Horolezectví
Zugspitze 2962 m.n.m.
Existují místa, která jsou plná dobrodružství, zážitků a rovněž i napínavých životních příběhů. O tom by mohla nejvyšší kráska Zugspitze vyprávět. číst celé
VITAMIN WELL
VITAMIN WELL
Zdravá minerální voda, vyráběná ve Švédsku. číst celé
Kazbeg 5033 m.n.m.
07.09.2020 Horolezectví
Kazbeg 5033 m.n.m.
Výstup na Kazbeg 5033 m.n.m jihovýchodní stěnou  číst celé

                     

Vytvořeno na Eshop-rychle.czEshop-rychle.cz