Reklamační řád

Provozovatel:

Spopo, Tereza Janáková, U Světovaru 216/11, Plzeň 32600, IČ: 09126970

I. Místo a způsob uplatnění reklamace:

  • O reklamaci nás nejdříve informujte: zašlete nám e-mail na info@spopo.cz a do předmětu uveďte "Reklamace + číslo objednávky".
  • Vyplňte Reklamační list, který nám buď zašlete emailem spolu s informací o reklamaci, nebo v balíku s reklamovaným zbožím. Reklamační list ke stažení naleznete na konci stránky.
  • Poslání reklamovaného zboží k nám na adresu máte zdarma,  pro poslání balíčku použijte dopravce Zásilkovna (podací místa) a na pobočce nahlaste kód: 94503914, zásilkovna už si se vším poradí.
  • Pokud posíláte nadrozměrné zásilky (například trekové hole, prosím kód nepoužívejte, zašleme vám štítek na dopravce GLS, prosím napište nám to na již zmíněný e-mail)
  • Následně bude reklamace vyřízena buď posláním nového produktu, vrácením kupní částky, nebo opravou a zasláním zpět na původní adresu.


II. Základní podmínky reklamace

Kupující je povinen zboží po jeho převzetí prohlédnout tak, aby zjistil případné vady a poškození. Případné vady kupující pak musí neprodleně hlásit. 

Na veškeré zboží se vztahuje zákonná lhůta 12 měsíců od data, kdy zákazník převzal zboží, pokud není uvedeno jinak. Vyskytne-li se v záruční době důvod k reklamaci, zákazník má právo tuto vadu reklamovat.

III. Záruka se vztahuje na:

  • výrobní vady
  • vady materiálu
  • nekompletnost výrobku

IV. Záruka se nevztahuje na vady vzniklé:

  • běžným používáním výrobku
  • nesprávným použitím výrobku
  • nesprávným skladováním
  • nedostatečnou či nevhodnou údržbou

V. Vyskytne-li se u výrobku neodstranitelná vada, která nebrání dalšímu užívání, má zákazník právo na přiměřenou slevu. Na vady, na které byla poskytnuta sleva, nelze uplatnit reklamaci.

VI. Reklamace se považuje za uplatněnou v případě, že je reklamované zboží kompletní a reklamaci nebrání obecné zásady hygieny. Zákazník je povinen reklamované zboží předložit zbavené nečistot a hygienicky nezávadné. Provozovatel Tereza Janáková je oprávněná odmítnout převzetí zboží k reklamačnímu řízení, pokud nebude splňovat uvedené zásady obecné hygieny.

VII. Reklamace bude vyřízena bezodkladně, nejpozději však do 30 dnů od převzetí reklamovaného zboží. V případě nevyzvednutí vyřízené reklamace do 30 dnů od vypršení reklamační lhůty, může prodávající účtovat kupujícímu skladné.

VIII. Oprávněné reklamace řeší prodávající opravou reklamovaného zboží, výměnou věci za novou nebo vrácením kupní částky. 

Celé obchodní podmínky naleznete zde.