Logo
0 ks
za 0 Kč
Nákupní košík je prázdný
Potřebujete poradit? Neváhejte nás kontaktovat.
Nakupte ještě za 1 500 Kč a máte dopravu ZDARMA

Něco na tom švihadle je!

Určitě si všichni vzpomeneme na dětství, kdy jsme švihadlo měli snad každý doma a ve škole.

Bavili nás přes něj různé hry o školních přestávkách a trénovali jsme rekordy, kdo vydrží větší počet přeskoků. Ať už od běžného skákání snožmo, po jedné noze, nebo i na přeskáčku. Ti šikovnější dokázali skákat i vajíčko, či pozadu.

Švihadlo ale není jen vzpomínka na dětství, je to především výborný pomocník, jak si vylepšit svoji kondičku. Ať už se jedná o naše kardio, nebo posílení svalů téměř po celém těle – nohy, ruce a dokonce břišní svaly.

Po mnoha letém návratu ke švihadlu budeme možná nemile překvapení, že nám skákání nejde tak dobře jako v dětství. Rozhodně to není důvod to vzdát hned po prvním nezdaru. Jde o koordinaci jemného pohybu v zápěstí a výskoku, na které si budeme muset zase zvyknout. A dá se rychle opět nacvičit.

Skákání přes švihadlo je velice účinné aerobní cvičení, při kterém nám rychle stoupne tep a rychleji se zahřejeme. Zpočátku se nám to může zdát nepříjemné, ale postupem času si začneme zvykat. Výdrž se bude prodlužovat a kvalita skoků vylepšovat.

Jako dalším přínosem zaznamenáme, že se nám lépe dýchá při běžným sportovních aktivitách, ať už je to běh, dlouhá procházka, nebo taková běžná věc, jako je chůze do schodů. Samozřejmě jedním z velkých plusů je zbavení se přebytečných kil. Kromě spalování také prohloubíte práci s již zmíněným dechem a podpoříte lymfatický systém.

Když už jsme se rozhodli se švihadlem začít, tak pozor ať začátek hned nepřepálíme. Ti, co začínají kvůli hubnutí mají viděnu těch ubývajících kil, ale jak rychle člověk začne, tak rychle také může skončit, a to nikdo nechce. Musíme začít ideálně pozvolna, jako je to koneckonců s každým začínajícím cvičením.

Pro úplné začátečníky postačí 20 min 3 – 4x týdně, ti s lepší kondičkou dokáží cvičit denně klidně i 60 min.

Švihadlo nedělá rozdíly mezi muži, ženami a dětmi je určené pro každého, kdo rád skáče. Také si nemusíme složitě místo k tomu určené, skákat můžeme v podstatě kdekoliv, třeba doma, na chodbě, v parku, v lese. Můžeme si sami zvolit intenzitu cvičení, pomalé tempo je skvělé na zahřátí a rychlé tempo je efektivní kardio. Dvacet minut na skákání přes švihadlo dvakrát až třikrát týdně si člověk najde vždycky, i při velkém vytížení.

V neposlední řadě je důležité říci, že švihadlo je velmi levná a skladná pomůcka, takže si ho můžete vzít s sebou na cesty. Pozor si ale musíme dát při jeho výběru. Není to zas až taková věda, důležité je pouze zvolit správnou délku a pak materiál, který nám bude příjemný. Postavíte-li se na střed švihadla, měly by jeho konce sahat k ramenům, tak poznáte optimální délku pro začátečníky, středně pokročilým konce sahají do podpaždí a ti zkušenější by ho měli mít mírně pod prsy. Nezapomeňte si vybrat i pro vás příjemný tvar rukojeti.

Zaujal vás tento způsob tréningu? Zakoupit to správné švihadlo pro vás můžete právě nyní zde.

Líbil se článek? Sdílejte ho s přáteli

                     

Osobní odběr

Koterovská 164

Plzeň, 326 00

Otevírací doba pro osobní odběr: dle předchozí domluvy

Proč nakupovat u nás?
  • Velmi rychlé dodání zboží
  • Vstřícná a rychlá zákaznická komunikace
  • Dárek ke každé objednávce
  • Vysoká kvalita zboží
  • Věrnostní systém pro registrované zákazníky
2020/08/01
Vytvořeno na Eshop-rychle.czEshop-rychle.cz